czwartek, 19 stycznia 2017

Jogurtowe babeczki owsiane z czarną porzeczką

Słowami wstępu – dawno się nie odzywałam, ale mogę to wytłumaczyć! :P
Miałam dość długą kulinarną przerwę, z uwagi na niesprawną rękę. Na święta nic nie ugotowałam i nie upiekłam. Serce bolało, bo to zawsze największa przyjemność tego okresu, ale co było zrobić, jak nawet rozbicie jajka kończyło się jajeczną masakrą. Ale wracam do formy i zacznę od śniadaniowych babeczek owsianych...

Z płatków owsianych przygotować można nie tylko owsiankę (która jedzona codziennie na śniadanie czasami już „wychodzi bokiem”), ale całą masę innych pysznościowych rzeczy, jak np. babeczki. Zapraszam do przygotowania i pałaszowania delikatnych, wilgotnych i rozpływających się w ustach jogurtowych babeczek z czarną porzeczką, które przypomną nieco letnich smaków naszemu podniebieniu.

Składniki:
  • 90 g płatków owsianych górskich
  • 200 g jogurtu naturalnego
  • 15 g wiórków kokosowych
  • 1 jajko
  • 100 g czarnej porzeczki (ja użyłam mrożonej, którą wcześniej odstawiłam do odmrożenia)


I teraz jedyne co z tym wszystkim zrobić to po prostu wymieszać, wsadzić do foremek na babeczki i piec 35 minut w 180 stopniach.  

Smacznego :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz